Bun venit la Vista Bank!

Secțiune dedicată clienților Crédit Agricole Romania

Persoane fizice
Persoane juridice
PFA și alte entități
Acces Internet Banking Crédit Agricole Romania

Serviciul Internet Banking al Crédit Agricole Romania (i-conect) poate fi accesat prin intermediul butonului de mai jos.

Acces Internet Banking Crédit Agricole Romania

IMPORTANT:

  • Până la data de 30 septembrie 2022, ora 13:00, serviciile Internet și Mobile Banking ale Crédit Agricole Romania vor fi pe deplin funcționale.
  • După data de 1 octombrie 2022 serviciile Internet și Mobile Banking ale Crédit Agricole Romania vor rămâne în continuare la dispoziția dumneavostră, până la data de 31 decembrie 2022, însă exclusiv pentru vizualizarea extraselor de cont din lunile anterioare fuziunii și pentru accesarea mesageriei Virtual Inbox.
  • Vă rugăm să țineți cont de faptul că între 30 septembrie, ora 13:00 și 2 octombrie, 2022 nu veți putea efectua operațiuni bancare, cu excepția celor prin intermediul cardurilor, deoarece în această perioadă se va efectua migrarea datelor, a produselor și serviciilor dumneavoastră între cele două bănci.

Site-ul www.credit-agricole.ro nu va mai fi disponibil din data de 1 octombrie 2022, astfel încât după această dată accesul la Serviciul Internet Banking al Crédit Agricole Romania se va face doar prin această secțiune a site-ului Vista Bank.

Accesarea aplicațiilor Vista Internet și Mobile Banking

Serviciile i-conect și m-conect vor fi înlocuite cu serviciile Vista Internet și Mobile Banking, pe care le veți putea accesa din 3 octombrie 2022. Înrolarea în noile platforme o veți putea face de la distanță, fără să fie necesară prezența dumneavoastră la bancă.

Numele de utilizator pe care îl folosiți la logarea în i-conect și m-conect va fi preluat identic și pentru logarea în Vista Internet și Mobile Banking.

Pe 2 octombrie 2022, veți primi în Virtual Inbox – mesageria aplicațiilor i-conect și m-conect (pictograma “plic” de deasupra meniului) noile date de autentificare pentru logarea în aplicațiile Vista Internet și Mobile Banking, respectiv Vista e-Token. Tot în Virtual Inbox veți găsi și Ghidurile cu pașii de conectare.

Dacă anterior fuziunii erați deja client Vista Bank și utilizator al Vista Internet și Mobile Banking, vă veți autentifica în continuare cu aceleași date de acces pe care le utilizați deja.

Pentru a descoperi toate facilitățile noilor dumneavoastră servicii online, vă invităm să consultați Manualele de Utilizare disponibile pe site-ul băncii la adresa https://www.vistabank.ro/vista-internet-si-mobile-banking

Pentru orice informații suplimentare, vă rugăm contactați serviciul Call Center Vista Bank la +4021.222.33.10 și info@vistabank.ro.

Prenume
Nume
Adresă de E-mail
Telefon
Localitate
Alege sucursala
Mesaj

Completarea campurilor marcate cu * este obligatorie.

Trimite
Când un business e activ 24 de ore pe zi. Chiar și în weekend.
Testează noua generație de aplicații online - Vista Internet și Mobile Banking.
Soluții moderne pentru nevoile tale personale și de business.
Mai multe
Asistență Clienți
Agenții noștri dedicați sunt disponibili oricând.
INTRĂ ÎN CONTACT
Deschide un Cont
Deschide-ți contul, și noi îți vom deschide lumea finanțelor.
Cont nou
Credit Ipotecar
O casă pentru familia ta.
CERE O OFERTĂ
Noi, Vista Bank, punem egal între interacțiunea umană și cea profesională. Dialogul tău cu banca înseamnă, de fapt, dialog între oameni. În fiecare zi ne propunem să fim banca importantă din viața ta și a afacerii tale. Să fim mai aproape, mai prompți, mai puternici. Să valorificăm experiența și parteneriatul nostru pentru a construi împreună oportunități viitoare. Cu noi, proiectele tale sunt întotdeauna pe mâini bune.

Pentru că noi facem bankingul uman.

La dispoziția ta,

Vista Bank
#closer #faster #stronger