Vista Business Debit Card
Vista Business Credit Card
Beneficii
Mai multă siguranță cu cardul Vista Bank
NOU - Vista 3D Secure
NOU – Serviciul Visa® Account Updater
Beneficii
Mai multă siguranță cu cardul Vista Bank
NOU - Vista 3D Secure
NOU – Serviciul Visa® Account Updater
Beneficii
Mai multă siguranță cu cardul Vista Bank
NOU - Vista 3D Secure
NOU – Serviciul Visa® Account Updater
Soluția Vista 3D Secure
Înregistrare și utilizare Vista 3D Secure
Cadrul legislativ
Ce este SCA?

Simțiți confortul și libertatea de mișcare în fiecare moment și oriunde v-ați afla.

Cardul Vista Business Debit Card este un card de debit contactless în lei, un instrument simplu și comod pentru plățile dumneavoastră de zi cu zi. Astfel, puteți face cumpărături online și offline, în România și în străinatate, comisionul pentru orice plată fiind ZERO.

Mai mult confort:

  • Puteți folosi Vista Business Debit Card oriunde în lume unde este afișată sigla Visa;
  • Vă bucurați de tehnologia contactless, pentru mai multă simplitate în special la efectuarea plăților de mică valoare;
  • Vă eliberați de grija conversiei valutare în cazul plăților efectuate în străinătate.

Un control mai bun al cheltuielilor Dumneavoastră:

  • Debitați contul curent cu suma exactă de care aveți nevoie în momentul tranzacției;
  • Control complet asupra disponibilităților din contul de card cu serviciile Vista Internet Banking și Vista Mobile Banking
  • Acces gratuit la serviciul Alertă SMS, prin care vă informăm prompt la fiecare plată cu cardul, astfel încât să aveți mereu controlul asupra tranzacțiilor efectuate.

Vista Bank (România) S.A. participă la Schema de Garantare a Fondului de Garantare a Depozitelor Bancare, în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare. Puteți obține detalii suplimentare cu privire la Schema de Garantare din orice unitate a băncii, din Formularul de Informare și de pe site-ul www.fgdb.ro

Dacă sunteți interesat(ă) de Vista Business Debit Card, vă rugăm să completați formularul de mai jos și vă vom contacta în cel mai scurt timp:

Mai multă siguranță cu cardul Vista Bank

Cardurile Vista Bank încorporează tehnologia "chip", informațiile stocate fiind astfel protejate prin criptare. De asemenea, cardurile Vista Bank sunt monitorizate de un sistem de detectare a fraudei*. Sistemul de supraveghere și monitorizare a tranzacțiilor (atȃt cumpărături, cȃt și retrageri de numerar) efectuate cu cardul are scopul de a detecta tranzacțiile suspecte și de a limita cazurile de fraudă și de utilizare neautorizată.

* Acest sistem nu înlocuiește responsabilitatea Dumneavoastră în legătură cu păstrarea cardului, PIN-ului și a informațiilor confidențiale utilizate la plățile online prin serviciul 3D Secure în condiții de siguranță. Pentru protecția Dumneavoastră, vă rugăm să informați imediat Banca în caz de pierdere/furt sau de depistare a unor tranzacții suspecte pe contul Dumneavoastră.

În cazul pierderii cardului, vă recomandăm să îl blocați imediat, apelând la:

  • serviciul Call Center, la numărul +40.21.222.33.10, disponibil de Luni pâna Duminică, 24/7;
  • asistență în regim de urgență prin serviciul GCAS (Global Customer Assistance Services) al VISA. Mai multe detalii pe site-ul Visa, aici.

Pentru plățile cu cardul online, Vista Bank vă pune la dispoziție în mod gratuit Serviciul 3D Secure, care asigură efectuarea tranzacțiilor de comerț electronic în condiții de strictă securitate. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile detaliate și Regulile de utilizare a Serviciului 3D Secure disponibile aici.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați cea mai apropiată sucursală Vista Bank.

man looking at phone

Ești în siguranță de fiecare dată
când iți plătești cumpărăturile
sau facturile online cu cardul tău Visa
de la Vista Bank.

Vista Bank (România) S.A. vă pune la dispoziţie în mod gratuit serviciul 3D Secure care vă dă posibilitatea să efectuaţi tranzacţii de comerţ electronic în condiţii de strictă securitate. Vă rugăm să citiţi cu atenţie documentul Reguli şi condiţii de utilizare Verified by Visa (3D Secure)

Utilizarea serviciului 3D Secure:

  • Accesaţi site-ul de unde doriţi să achiziţionaţi bunuri sau servicii şi puneți produsele în coş;
  • Ȋn pagina de plată veţi introduce datele de securitate ale cardului (număr de card, cod CVV2, data de expirare);
  • Ȋn cazul în care site-ul foloseşte tehnologia 3D Secure veți fi redirecţionat către ecranul 3D Secure în care veţi introduce parola;
  • Parola va fi trimisă automat pe numarul dvs. de mobil înregistrat la Bancă. Ȋn cazul în care nu aţi actualizat numărul de telefon comunicat Băncii vă rugăm să vizitați orice sucursală Vista Bank pentru actualizarea datelor. Tranzacţia nu se poate efectua fără un numar de telefon mobil valid înregistrat la Bancă.
  • Verificaţi suma şi numele comerciantului şi introduceți parola primita prin SMS în câmpul “Parolă”. Se vor folosi litere mari sau mici asa cum apar în SMS.
  • Ȋn cazul în care nu aţi primit SMS-ul puteţi apăsa pe link-ul “Nu aţi primit sms-ul cu parola?” şi veți primi o nouă parolă. Ȋn acest caz vechea parolă nu mai poate fi utilizată.

Finalizarea tranzacţiei este confirmată de site.

NOU – Serviciul Visa® Account Updater

În parteneriat cu VISA, Vista Bank a introdus recent serviciul Visa® Account Updater (VAU), un beneficiu gratuit disponibil tuturor deținătorilor de carduri Visa emise de bancă.

Noul serviciu vă asigură continuitatea serviciilor de plată cu cardul la acei comercianți la care v-ați înregistrat în prealabil datele cardului, în vederea efectuării de:

  • plăți recurente (de exemplu, plata unor abonamente lunare/anuale prin debitare automată de către comerciant) sau
  • plăți uzuale (de exemplu, plata la comercianții online de la care faceți cumpărături frecvent: retaileri, site-uri de rezervări de călătorie, bilete la evenimente, transport etc).

Astfel, ori de câte ori datele cardului dumneavoastră (data expirării, număr card) se modifică (re-emitere la expirare sau înlocuire card furat/pierdut), nu va mai trebui să aveți grijă să le reintroduceți pe site-urile tuturor comercianților la care v-ați înregistrat cardul anterior. Aceste actualizări pot fi efectuate de acum automat și securizat prin serviciul VAU oferit de Visa.

În felul acesta, câștigați timp prețios și evitați neplăcerile generate de refuzul la plată și amânarea/nelivrarea serviciilor comandate din motive legate de neactualizarea datelor cardului.

Important:

  • Serviciul VAU este un beneficiu gratuit oferit tuturor clienților de carduri Vista Bank, însă activarea acestuia se face doar la cererea și cu acceptul dumneavoastră;
  • Puteți solicita oricând, fără costuri, activarea sau dezactivarea serviciului prin completarea unui formular în orice unitate Vista Bank;
  • Actualizarea datelor cardului dumneavoastră poate fi transmisă doar acelor comercianți care au aderat la VAU (comercianți participanți VAU). Dacă nu sunteți sigur(ă) dacă un comerciant este participant VAU, vă recomandăm să vă actualizați noile date direct la respectivul comerciant.
  • Comercianții participanți VAU pot fi din România sau de oriunde din lume.
  • Și în cazul în care cardul este închis (din decizia dumneavoastră sau a băncii), serviciul VAU transmite această informație către comercianții la care ați înregistrat respectivul card, împreună cu recomandarea de a vă contacta pentru a stabili cum veți continua colaborarea comercială cu aceștia.

Vă invităm să activați noul serviciu VAU pentru a beneficia de facilitățile oferite.

Un card unic pentru clienti unici

Cu cardul de credit Vista Business Credit Card în lei, emis sub siglă VISA, aveți la dispoziție oriunde și oricând o extra-rezervă de bani cu care puteți efectua cumpărături online și offline, în România și în străinatate, folosind limita de credit acordată de către Bancă.

Puteți rezerva în avans bilete de avion, camere la hotel, pachete de servicii turistice sau închiria mașini. Este flexibil, ușor de utilizat, disponibil utilizatorilor autorizați să efectueze plați instantaneu, oriunde în lume.

Beneficiile cardului Vista Business Credit Card

  • Puteți folosi Vista Business Credit Card oriunde în lume unde este afișată sigla Visa.
  • Vă bucurați de tehnologia contactless, pentru mai multă simplitate în special la efectuarea plăților de mică valoare.
  • Vă eliberați de grija conversiei valutare în cazul plăților efectuate în străinătate.
  • Control complet asupra disponibilităților din contul de card cu serviciile Vista Internet Banking și Vista Mobile Banking.
  • Acces gratuit la serviciul Alertă SMS, prin care vă informăm prompt la fiecare plată cu cardul, astfel încât să aveți mereu controlul asupra tranzacțiilor efectuate.
  • Comision 0% pentru orice plată cu cardul la comercianți oriunde în lume.
  • Dobândă 0% pentru orice plată atât la comercianți, cât și la ATM, oriunde în lume dacă rambursați întreaga sumă utilizată până la data scadentă. Astfel, Vista Business Credit Card poate fi utilizat pentru a satisface nevoile de finanțare pe termen scurt. El poate fi o sursă de finanțare fără dobândă dacă este utilizat eficient, întrucât permite o perioadă de grație de până la 50 zile. Prin efectuarea achizițiilor în timpul alocat, puteți beneficia de aproape două luni de finanțare fără dobândă.
  • Vista Business Credit Card se poate folosi și pentru finanțarea nevoilor pe termen mediu, prin alimentarea minimului de plată în valoare de 5% de la o lună la alta. În acest caz, cardul permite împrumutarea în limita liniei de credit acordată și rambursarea doar a minimului de plată lunar.
  • Puteți schimba PIN-ul direct la ATM-urile Vista Bank România.
  • Pot fi emise carduri suplimentare dacă doriți să oferiți membrilor companiei acces la linia de credit.
  • Rata dobânzii: 19.18% p.a. (variabila ROBOR 3 Luni + Marjă Fixă 12.80%).

Dacă sunteți interesat(ă) de Vista Business Credit Card, vă rugăm să completați formularul de mai jos și vă vom contacta în cel mai scurt timp:

Mai multă siguranță cu cardul Vista Bank

Cardurile Vista Bank încorporează tehnologia "chip", informațiile stocate fiind astfel protejate prin criptare. De asemenea, cardurile Vista Bank sunt monitorizate de un sistem de detectare a fraudei*. Sistemul de supraveghere și monitorizare a tranzacțiilor (atȃt cumpărături, cȃt și retrageri de numerar) efectuate cu cardul are scopul de a detecta tranzacțiile suspecte și de a limita cazurile de fraudă și de utilizare neautorizată.

* Acest sistem nu înlocuiește responsabilitatea Dumneavoastră în legătură cu păstrarea cardului, PIN-ului și a informațiilor confidențiale utilizate la plățile online prin serviciul 3D Secure în condiții de siguranță. Pentru protecția Dumneavoastră, vă rugăm să informați imediat Banca în caz de pierdere/furt sau de depistare a unor tranzacții suspecte pe contul Dumneavoastră.

În cazul pierderii cardului, vă recomandăm să îl blocați imediat, apelând la:

  • serviciul Call Center, la numărul +40.21.222.33.10, disponibil de Luni pâna Duminică, 24/7;
  • asistență în regim de urgență prin serviciul GCAS (Global Customer Assistance Services) al VISA. Mai multe detalii pe site-ul Visa, aici.

Pentru plățile cu cardul online, Vista Bank vă pune la dispoziție în mod gratuit Serviciul 3D Secure, care asigură efectuarea tranzacțiilor de comerț electronic în condiții de strictă securitate. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile detaliate și Regulile de utilizare a Serviciului 3D Secure disponibile aici.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați cea mai apropiată sucursală Vista Bank.

man looking at phone

Ești în siguranță de fiecare dată
când iți plătești cumpărăturile
sau facturile online cu cardul tău Visa
de la Vista Bank.

Vista Bank (România) S.A. vă pune la dispoziţie în mod gratuit serviciul 3D Secure care vă dă posibilitatea să efectuaţi tranzacţii de comerţ electronic în condiţii de strictă securitate. Vă rugăm să citiţi cu atenţie documentul Reguli şi condiţii de utilizare Verified by Visa (3D Secure).

Utilizarea serviciului 3D Secure:

  • Accesaţi site-ul de unde doriţi să achiziţionaţi bunuri sau servicii şi puneți produsele în coş;
  • Ȋn pagina de plată veţi introduce datele de securitate ale cardului (număr de card, cod CVV2, data de expirare);
  • Ȋn cazul în care site-ul foloseşte tehnologia 3D Secure veți fi redirecţionat către ecranul 3D Secure în care veţi introduce parola;
  • Parola va fi trimisă automat pe numarul dvs. de mobil înregistrat la Bancă. Ȋn cazul în care nu aţi actualizat numărul de telefon comunicat Băncii vă rugăm să vizitați orice sucursală Vista Bank pentru actualizarea datelor. Tranzacţia nu se poate efectua fără un numar de telefon mobil valid înregistrat la Bancă.
  • Verificaţi suma şi numele comerciantului şi introduceți parola primită prin SMS în câmpul “Parolă”. Se vor folosi litere mari sau mici așa cum apar în SMS.
  • Ȋn cazul în care nu aţi primit SMS-ul puteţi apăsa pe link-ul “Nu aţi primit sms-ul cu parola?” şi veți primi o nouă parolă. Ȋn acest caz vechea parolă nu mai poate fi utilizată.

Finalizarea tranzacţiei este confirmată de site.

NOU – Serviciul Visa® Account Updater

În parteneriat cu VISA, Vista Bank a introdus recent serviciul Visa® Account Updater (VAU), un beneficiu gratuit disponibil tuturor deținătorilor de carduri Visa emise de bancă.

Noul serviciu vă asigură continuitatea serviciilor de plată cu cardul la acei comercianți la care v-ați înregistrat în prealabil datele cardului, în vederea efectuării de:

  • plăți recurente (de exemplu, plata unor abonamente lunare/anuale prin debitare automată de către comerciant) sau
  • plăți uzuale (de exemplu, plata la comercianții online de la care faceți cumpărături frecvent: retaileri, site-uri de rezervări de călătorie, bilete la evenimente, transport etc).

Astfel, ori de câte ori datele cardului dumneavoastră (data expirării, număr card) se modifică (re-emitere la expirare sau înlocuire card furat/pierdut), nu va mai trebui să aveți grijă să le reintroduceți pe site-urile tuturor comercianților la care v-ați înregistrat cardul anterior. Aceste actualizări pot fi efectuate de acum automat și securizat prin serviciul VAU oferit de Visa.

În felul acesta, câștigați timp prețios și evitați neplăcerile generate de refuzul la plată și amânarea/nelivrarea serviciilor comandate din motive legate de neactualizarea datelor cardului.

Important:

  • Serviciul VAU este un beneficiu gratuit oferit tuturor clienților de carduri Vista Bank, însă activarea acestuia se face doar la cererea și cu acceptul dumneavoastră;
  • Puteți solicita oricând, fără costuri, activarea sau dezactivarea serviciului prin completarea unui formular în orice unitate Vista Bank;
  • Actualizarea datelor cardului dumneavoastră poate fi transmisă doar acelor comercianți care au aderat la VAU (comercianți participanți VAU). Dacă nu sunteți sigur(ă) dacă un comerciant este participant VAU, vă recomandăm să vă actualizați noile date direct la respectivul comerciant.
  • Comercianții participanți VAU pot fi din România sau de oriunde din lume.
  • Și în cazul în care cardul este închis (din decizia dumneavoastră sau a băncii), serviciul VAU transmite această informație către comercianții la care ați înregistrat respectivul card, împreună cu recomandarea de a vă contacta pentru a stabili cum veți continua colaborarea comercială cu aceștia.

Vă invităm să activați noul serviciu VAU pentru a beneficia de facilitățile oferite.

Porniți într-o călătorie exclusivistă alături de Vista Platinum, accesoriul dumneavoastră indispensabil într-o lume a rafinamentului și confortului absolut. Indiferent dacă optați pentru cardul de credit sau cel de debit Vista Platinum, vă bucurați de privilegii și oferte speciale naționale și internaționale ce aduc valoare stilului dumneavoastră de viață.



Vista Bank (România) S.A. participă la Schema de Garantare a Fondului de Garantare a Depozitelor Bancare, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Puteți obține detalii suplimentare cu privire la Schema de Garantare din orice unitate a băncii, din Formularul de Informare și de pe site-ul www.fgdb.ro

Dacă sunteți interesat(ă) de Vista Platinum Credit Card sau Vista Platinum Debit Card, vă rugăm să completați formularul de mai jos și vă vom contacta în cel mai scurt timp:

Mai multă siguranță cu cardul Vista Bank

Cardurile Vista Bank încorporează tehnologia "chip", informațiile stocate fiind astfel protejate prin criptare. De asemenea, cardurile Vista Bank sunt monitorizate de un sistem de detectare a fraudei*. Sistemul de supraveghere și monitorizare a tranzacțiilor (atȃt cumpărături, cȃt și retrageri de numerar) efectuate cu cardul are scopul de a detecta tranzacțiile suspecte și de a limita cazurile de fraudă și de utilizare neautorizată.

* Acest sistem nu înlocuiește responsabilitatea Dumneavoastră în legătură cu păstrarea cardului, PIN-ului și a informațiilor confidențiale utilizate la plățile online prin serviciul 3D Secure în condiții de siguranță. Pentru protecția Dumneavoastră, vă rugăm să informați imediat Banca în caz de pierdere/furt sau de depistare a unor tranzacții suspecte pe contul Dumneavoastră.

În cazul pierderii cardului, vă recomandăm să îl blocați imediat, apelând la:

  • serviciul Call Center, la numărul +40.21.222.33.10, disponibil de Luni pâna Duminică, 24/7;
  • asistență în regim de urgență prin serviciul GCAS (Global Customer Assistance Services) al VISA. Mai multe detalii pe site-ul Visa, aici.

Pentru plățile cu cardul online, Vista Bank vă pune la dispoziție în mod gratuit Serviciul 3D Secure, care asigură efectuarea tranzacțiilor de comerț electronic în condiții de strictă securitate. Vă rugăm să citiți cu atenție informațiile detaliate și Regulile de utilizare a Serviciului 3D Secure disponibile aici.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați cea mai apropiată sucursală Vista Bank.

man looking at phone

Ești în siguranță de fiecare dată când îți plătești cumpărăturile sau facturile online cu cardul tău Visa de la Vista Bank.

NOU – Serviciul Visa® Account Updater

În parteneriat cu VISA, Vista Bank a introdus recent serviciul Visa® Account Updater (VAU), un beneficiu gratuit disponibil tuturor deținătorilor de carduri Visa emise de bancă.

Noul serviciu vă asigură continuitatea serviciilor de plată cu cardul la acei comercianți la care v-ați înregistrat în prealabil datele cardului, în vederea efectuării de:

  • plăți recurente (de exemplu, plata unor abonamente lunare/anuale prin debitare automată de către comerciant) sau
  • plăți uzuale (de exemplu, plata la comercianții online de la care faceți cumpărături frecvent: retaileri, site-uri de rezervări de călătorie, bilete la evenimente, transport etc).

Astfel, ori de câte ori datele cardului dumneavoastră (data expirării, număr card) se modifică (re-emitere la expirare sau înlocuire card furat/pierdut), nu va mai trebui să aveți grijă să le reintroduceți pe site-urile tuturor comercianților la care v-ați înregistrat cardul anterior. Aceste actualizări pot fi efectuate de acum automat și securizat prin serviciul VAU oferit de Visa.

În felul acesta, câștigați timp prețios și evitați neplăcerile generate de refuzul la plată și amânarea/nelivrarea serviciilor comandate din motive legate de neactualizarea datelor cardului.

Important:

  • Serviciul VAU este un beneficiu gratuit oferit tuturor clienților de carduri Vista Bank, însă activarea acestuia se face doar la cererea și cu acceptul dumneavoastră;
  • Puteți solicita oricând, fără costuri, activarea sau dezactivarea serviciului prin completarea unui formular în orice unitate Vista Bank;
  • Actualizarea datelor cardului dumneavoastră poate fi transmisă doar acelor comercianți care au aderat la VAU (comercianți participanți VAU). Dacă nu sunteți sigur(ă) dacă un comerciant este participant VAU, vă recomandăm să vă actualizați noile date direct la respectivul comerciant.
  • Comercianții participanți VAU pot fi din România sau de oriunde din lume.
  • Și în cazul în care cardul este închis (din decizia dumneavoastră sau a băncii), serviciul VAU transmite această informație către comercianții la care ați înregistrat respectivul card, împreună cu recomandarea de a vă contacta pentru a stabili cum veți continua colaborarea comercială cu aceștia.

Vă invităm să activați noul serviciu VAU pentru a beneficia de facilitățile oferite.

De acum, plățile Dumneavoastră online cu cardul sunt mai simplu de realizat și mai sigure! Vista Bank aduce schimbări în privința plăților online cu cardul pentru a vă proteja mai bine prin creșterea siguranței tranzacțiilor și pentru a respecta noul cadru legislativ în domeniu. În plus, beneficiați de fluidizarea procesului de autentificare prin utilizarea metodelor biometrice (amprentă digitală, recunoaștere facială).

Pentru Dumneavoastră, acest lucru înseamnă că la efectuarea de plăți online cu cardul Vista Bank pe teritoriul Spațiului Economic European (plata la comercianți online) este necesar să utilizați noua soluție de autentificare Vista 3D Secure, ce respectă standardul de Autentificare Strictă a Clientului (SCA). Mai multe informații despre SCA și conformitatea aplicației Vista 3D Secure sunt disponibile aici.

Pentru a adopta noua soluție, aveți la dispoziție o perioadă de acomodare, până la finalul anului 2020, în care plățile vor putea fi efectuate și în sistemul 3D Secure anterior. Având în vedere avantajele în ceea ce privește siguranța plăților, recomandarea noastră este să adoptați cât mai rapid noua soluție Vista 3D Secure și să beneficiați imediat de nivelul ridicat de securitate oferit de standardul SCA.

Vista Bank vă pune la dispoziţie în mod gratuit soluția de autentificare Vista 3D Secure, o aplicație mobilă care vă permite efectuarea de tranzacţii de comerţ electronic în condiţii de strictă securitate și cu un proces de autentificare simplificat, cu ajutorul identificării biometrice (amprentă digitală/recunoaștere facială).

Deoarece Vista Bank avea și înainte implementată o soluție 3D-Secure cu corelare dinamică prin mesaj SMS, autentificarea prin aplicația Vista 3D Secure o să vi se pară în mare parte familiară. Pe scurt, aplicația mobilă Vista 3D Secure va înlocui autentificarea anterioară 3D Secure prin SMS pentru clienții care își instalalează aplicația Vista 3D Secure pe un smartphone/tabletă cu Android sau iOS.

Dacă nu optați pentru instalarea aplicației Vista 3D Secure pe smartphone/tabletă, veți primi în continuare codul prin SMS, dar în interfața web în care se cere codul de autorizare OTP (One Time Passcode) va fi necesar să dați click pe butonul “SMS” pentru trimiterea acestuia. Vă recomandăm însă să utilizați noua aplicație pentru a elimina posibilele riscuri generate de canalul de comunicație SMS (de exemplu, alte aplicații instalate pe device-ul dvs. care pot citi SMS-urile etc).

Vă rugăm să citiţi cu atenţie documentul Reguli şi condiţii de utilizare a serviciului 3D-Secure Visa

În cele ce urmează, vom descrie pașii pentru instalarea, inregistrarea și utilizarea Vista 3D Secure.

A. Înregistrare în aplicația mobilă Vista 3D Secure

  1. Descărcați gratuit aplicația mobilă Vista 3D Secure din App Store (iOS) sau Google Play Store (Android) pe un smartphone sau tabletă.
  2. Introduceți în aplicația mobilă numărul Dvs. de telefon mobil valid înregistrat la Bancă și ultimele 6 cifre ale numărului de card Vista Bank pe care doriți să îl înrolați în aplicație. Important: asigurați-vă înainte de înregistrare că ați actualizat la Vista Bank datele Dumneavoastră personale, inclusiv numărul telefonului mobil înregistrat la Bancă.
  3. Permiteți primirea de notificări din partea aplicației: în timpul unei tranzacții e-commerce, veți primi prin intermediul aplicației Vista 3D Secure o notificare “Push” pentru a vă informa cu privire la necesitatea confirmării plății.
  4. Veți primi pe telefonul mobil un cod unic SMS generat automat. Introduceți acest cod SMS în aplicația mobilă, în câmpul “Codul SMS”.
  5. Înregistrarea este finalizată! Pașii de mai sus se efectuează o singură dată, la înregistrarea în aplicație.

Notă: În cazul în care dețineți mai mult de un card la Vista Bank, toate celelalte carduri ale Dumneavoastră vor fi înrolate automat în aplicație după finalizarea înregistrării conform pașilor de mai sus.

Aplicația vă oferă posibilitatea de a autoriza plățile online efectuate cu cardul/cardurile înrolat(e), precum și de a vizualiza Istoricul ultimelor tranzacții și statusul acestora (acceptat, anulat, în așteptare, expirat).

B. Utilizarea Vista 3D Secure la plata online cu cardul

  1. Accesaţi site-ul de unde doriţi să achiziţionaţi bunuri sau servicii, puneți produsele în coş si alegeți plata online cu cardul. Asigurați-vă că pe site-ul comerciantului apare logo-ul “Visa Secure” sau „Verified by Visa”.
  2. Ȋn pagina de plată introduceți datele solicitate de comerciant: număr de card, numele de pe card, cod CVV2, data de expirare.
  3. Veți primi prin intermediul aplicației o notificare de tip “Push”. Important : Tranzacţia nu se poate efectua fără un număr de telefon mobil valid înregistrat la Bancă. Asigurați-vă că datele Dumneavostră personale sunt actualizate la Vista Bank, inclusiv numărul telefonului mobil. De asemenea, este necesar să fiți conectat la Internet de pe smartphone/tabletă când utilizați aplicația.
  4. Apăsați pe notificarea primită și veți fi redirecționat către aplicația mobilă Vista 3D Secure.
  5. Datorită protocolului de corelare dinamică (măsură de securitate prin care sunteți informat pe un al doilea canal de comunicație cu privire la detaliile plății), detaliile tranzacției Dumneavoastră vor fi afișate pe ecran: numele comerciantului (beneficiarul plății) și suma de plată. Totodată, veți avea opțiunile de “Anulează” și “Confirmă” tranzacția. Notă: Din motive de securitate, numărul cardului va apărea pe ecranul aplicației Vista 3D Secure numai cu ultimele patru cifre.
  6. Verificaţi cu atenție suma şi numele comerciantului:
    • Dacă alegeți “Confirmă”, vi se va cere autorizarea tranzacției prin autentificare cu ajutorul amprentei digitale/recunoașterii faciale sau, dacă dispozitivul nu dispune de autentificare biometrică, prin introducerea codului de securizare al telefonului mobil. După autentificare, veți fi redirecționat către un alt ecran al aplicației mobile, în care vi se confirmă acceptarea tranzacției. Finalizarea tranzacţiei trebuie confirmată de către site-ul comerciantului, verificați Pagina de autentificare a comerciantului.
    • Dacă datele tranzacției sunt incorecte, apăsați “Anulează”, iar tranzacția este anulată automat.

C. Alte facilități oferite de aplicația Vista 3D Secure

  • Vizualizarea ultimelor tranzacții – acceptate/anulate (respinse)/în așteptare/expirate.
  • Vizualizarea cardurilor de credit și debit deținute la Vista Bank
  • Configurare Limbă – Româna, Franceză, Engleză
  • Date de Contact ale Băncii
  • Setări aplicație Vista 3D Secure

Care este noul cadru legislativ care impune Autentificarea Strictă a Clientului?

Schimbările aduse in domeniul plăților online au un scop mai larg și urmăresc protejarea consumatorilor, reducerea fraudelor și securizarea mai strictă a acestor tranzacții. Cele două reglementări sunt:

  • Legea nr. 209/2019 privind serviciile de plată şi pentru modificarea unor acte normative;
  • Regulamentul delegat (UE) 2018/389 al Comisiei din 27 noiembrie 2017 de completare a Directivei (UE) 2015/2366 a Parlamentului European și a Consiliului cu privire la standardele tehnice de reglementare pentru autentificarea strictă a clienților și standardele deschise, comune și sigure de comunicare.

Noile reglementări impun, printre altele, și utilizarea Autentificării Stricte a Clientului (SCA) la efectuarea tranzacțiilor online.

Ce este Autentificarea Strictă a Clientului (SCA)?

Autentificarea Strictă a Clientului (SCA) în cazul plăților online cu cardul (plata la comercianți online/plata e-commerce) înseamnă că identitatea titularilor de card trebuie să fie verificată mai strict pe teritoriul Spațiului Economic European, folosind două din cele trei metode de autentificare prezentate mai jos:

  • Metode de autentificare bazate pe cunoștinte (ceva ce numai clientul cunoaște): de exemplu, parolă sau PIN
  • Metode de autentificare bazate pe posesie (ceva ce numai clientul are): de exemplu, dispozitiv mobil (smartphone, tableta) sau alt dispozitiv fizic de autentificare
  • Metode de autentificare bazate pe inerență (ceva ce clientul este): de exemplu, amprentă digitală sau recunoaștere facială (autentificare biometrica).

Vista 3D Secure raspunde noilor cerinte, fiind o aplicație mobilă conformă SCA, certificată de VISA International pentru protocolul VISA Secure și care utilizează:

  • doi factori de autentificare , primul bazat pe posesie (aplicația instalată pe un device mobil identificat ca fiind în posesia clientului în etapa de înrolare, în baza numărului de telefon înregistrat la bancă și a ultimelor 6 cifre ale cardului, aplicație ce generează automat un cod unic OTP (one time passcode) pentru autorizarea fiecărei tranzacții), iar cel de al doilea bazat pe inerență (confirmarea tranzacției prin amprentă digitală/recunoaștere facială) sau pe cunoștințe (cod securizare telefon mobil).
  • protocolul de corelare dinamică, o măsură de securitate prin care dumneavoastră sunteți informat pe un al doilea canal de comunicație (în aplicația Vista3D Secure instalată pe smartphone/tabletă) cu privire la detaliile plății (numele comerciantului și suma de plată) în faza de confirmare a plații (pentru a vă permite să decideți dacă autorizați sau nu respectiva plată online cu cardul).

Notă: Banca nu prelucrează datele biometrice (amprentă, recunoaștere facială). Această verificare, parte a SCA, se efectuează strict la nivelul dispozitivului mobil al utilizatorului (smartphone, tabletă), banca neavând acces la aceste date.

Tranzacții în afara ariei de acoperire SCA (excepții de la aplicarea SCA):

  • Tranzacții cu comercianți virtuali din afara Spațiului Economic European;
  • Plăți inițiate periodic de comercianți către contul de card, în baza unui acord de debitare exprimat anterior de către deținătorul de card (de exemplu, abonamente).

Prenume
Nume
Adresă de E-mail
Telefon
Localitate
Alege sucursala
Mesaj

Completarea campurilor marcate cu * este obligatorie.

Trimite
Când un business e activ 24 de ore pe zi. Chiar și în weekend.
Testează noua generație de aplicații online - Vista Internet și Mobile Banking.
Soluții moderne pentru nevoile tale personale și de business.
Mai multe
Asistență Clienți
Agenții noștri dedicați sunt disponibili oricând.
INTRĂ ÎN CONTACT
Deschide un Cont
Deschide-ți contul, și noi îți vom deschide lumea finanțelor.
Cont nou
Credit Ipotecar
O casă pentru familia ta.
CERE O OFERTĂ
Noi, Vista Bank, punem egal între interacțiunea umană și cea profesională. Dialogul tău cu banca înseamnă, de fapt, dialog între oameni. În fiecare zi ne propunem să fim banca importantă din viața ta și a afacerii tale. Să fim mai aproape, mai prompți, mai puternici. Să valorificăm experiența și parteneriatul nostru pentru a construi împreună oportunități viitoare. Cu noi, proiectele tale sunt întotdeauna pe mâini bune.

Pentru că noi facem bankingul uman.

La dispoziția ta,

Vista Bank
#closer #faster #stronger